Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, továbbá látogatottsága mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Bővebb információkat erről Adatkezelési tájékoztatónkban olvashat.
Termékek Menü

SOYAL AR-1001 szoftver 1.11, Beléptető és munkaidő nyilvántartó szofver

Ár:
76.230 Ft + ÁFA ( 96.812 Ft )
Cikkszám: 8234
Gyártó: SOYAL
Raktárkészlet 1: Nincs raktáron - rendelhető
Raktárkészlet 2: Nincs raktáron - rendelhető
Beléptető és munkaidő nyilvántartó szoftver SOYAL beléptető rendszerekhez.
Menny.:db

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Leírás és Paraméterek

Felhasználói igények alapján, rendkívül nagy gondossággal fejlesztett, magyar nyelvű szoftver, SOYAL beléptető rendszerekhez. Alkalmas akár kis-, közepesés nagyvállalatok, irodaházak, raktárak, telephelyek, szabadidőés sportközpontok, egészségügyiés oktatási intézmények, szállodák, továbbá minden olyan helyen történő alkalmazásra, ahol az objektumba vagy a benne lévő helyiségekbe történő bejutást szabályozni, ellenőrizni vagy naplózni szükséges, illetve ahol a dolgozók, felhasználók munkaidejének nyilvántartására van szükség. A munkaidő nyilvántartás a leggyakoribb munkarendeken felül egyedileg konfigurált munkaidőt is kezelni képes, így szinte bármely területen alkalmas a dolgozók munkaidejének kimutatására, nyilvántartások vezetésére, valamint a jogszabályoknak megfelelő jelenléti ívek készítésére. A felhasználóbarát, grafikus kezelőfelületnek köszönhetően a program kezelése egyszerű, használata könnyen elsajátítható. Részletes súgóval rendelkezik, mely bármikor hatékony segítséget nyújt kezeléséhez. Minden igényt kielégítő, számos alap és kényelmi funkcióval rendelkezik. Képes a különböző olvasók és vezérlők adatainak fogadására akár több kommunikációs csatornán is. Az adatokat tárolja, feldolgozza és az előzőleg beállított jogosultságok alapján engedélyezi vagy tiltja a műveleteket. Minden eseményt adatbázisban tárol, melyből számos különböző lekérdezés és naplók készíthetőek. A szoftver folyamatos fejlesztés alatt áll, így az esetleg később megjelenő új olvasók és vezérlők könnyen integrálhatók lesznek egy már meglévő rendszerbe. Lehetőség van akár egyedi igények megvalósítására, a program egyedi fejlesztésére is.

  • Korlátlan számú felhasználó kezelése.
  • 1-260 terminál kezelése.
  • Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület.
  • Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek.
  • Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez.
  • Egyszerű, gyors telepítés.
  • Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés.
  • Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel.
  • Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések, kártya jogosultságok, lényeges beállítások megváltoztatása) naplózása.
  • Egyidejű soros és Ethernet porton keresztüli kommunikáció.
  • Terminálok automatikus keresése, felvétele és paramétereinek beolvasása a soros portokon.
  • Ethernet porton kommunikáló terminálok kézi felvitele.
  • Terminálok szoftveren keresztül történő konfigurálása.
  • Egymástól földrajzilag eltérő helyen lévő telephelyek termináljainak kezelése.
  • Külön kártyakiadó terminál kijelölése a felhasználói kártyák felviteléhez.
  • Térképek kezelése, melynek segítségével a rendszer topológiája grafikusan is megjeleníthető.
  • Terminálok zónákhoz rendelése a tűzlista (Ki, hol van lista) készítéséhez.
  • Felhasználók szervezetekhez, osztályokhoz rendelhetőek.
  • 99 azonos jogosultságokkal rendelkező felhasználói csoport.
  • Felhasználói csoportok jogosultságainak szerkesztése (terminál, kezelési mód, időkorlát, ismételt belépés, lift).
  • 11 láncolható időzóna kezelése.
  • Liftvezérlés, emeletenkénti jogosultság szabályozással.
  • Egy vagy egyszerre több felhasználó hozzáadása.
  • Felhasználók fő, személyes adatainak rögzítése (név, beosztás, azonosító, szervezet, osztály, gépjármű és rendszáma, telefonszámok, születési dátum).
  • Felhasználóhoz rendelt kártya érvényességének megadása.
  • Felhasználói belépési PIN kód megadása, változtatása.
  • Fénykép hozzárendelése a felhasználóhoz.
  • Elveszett, bevont kártyák kezelése, kártyacsere.
  • Különböző kártyaletöltési lehetőségek a terminálokra (egy kártya egy terminálra / egy kártya több terminálra / több kártya egy terminálra).
  • Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján.
  • Ujjlenyomatok kezelése, letöltése, és azonos típusú olvasók közötti másolása.
  • Kártyák státuszának lekérdezése.
  • Események valós idejű monitorozása.
  • Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése.
  • Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése.
  • Terminálok aktuális állapotának megjelenítése.
  • Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén.
  • Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel.
  • Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése.
  • Beléptetési események listázása, nyomtatása.
  • Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra.
  • Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben.
  • Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából.
  • Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása. 
  • Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció.
  • Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése.
  • Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő.
  • Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség.
  • Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség.
  • Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása.
  • Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése.
  • Éves összesítés készítése.
  • Kimutatások mentése és visszatöltése.
  • Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre.


Kompatibilis eszközök:
AR-321H, AR-327H, AR-331H, AR-721E, AR-721H, AR-723H, AR-725E, AR-725H, AR-727H, AR-757H, AR-821EF (V5 és V9 verziók), AR-829E, AR-837EFS, AR-837ES, AR-881E.

Ajánlott hardverkonfiguráció:
1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység.

Támogatott operációs rendszerek:
Microsoft Windows 2000, XP, Vista, 7, 8.

Legyen regisztrált partnerünk!

kedvezményeink regisztrált partnereknek :

  • termékek már a kedvezményes áron lesznek elérhetőek.
  • akár ingyenes szállítás
  • kiemelt terméktámogatás
  • szakmai tanácsadás
  • projekt lebonyolítás, tervezés kivitelezőknek

 


Kapcsolódó termékek

Termék címkék: SOYAL